Ho, ho, ho! - 10% korting op bijna alles - gebruik kortingscode: XMAS24

Bezorgen

✓ Gratis verzenden vanaf € 20,00 naar Nederland en België

✓ Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden

✓ Kleine pakketten worden verzonden met GLS

✓ Grote pakketten worden verzonden met Peeters Vervoercentrale

Wij bezorgen in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië, Zweden, Finland en Denemarken.
Helaas zijn alleen artikelen die met GLS verzonden kunnen worden leverbaar buiten Nederland en België.
Mocht je vragen hebben over de levermogelijkheid van grote pakketten buiten Nederland en België, neem dan contact met ons op via: info@buffalo.nl

Verzenden van bestellingen binnen Nederland en België vanaf € 20,00 is gratis.
Voor bestellingen onder de € 20,00 brengen wij voor Nederland € 7,95 verzendkosten in rekening en voor België € 10,25 verzendkosten.
De verzendkosten naar andere landen worden berekend in de winkelmand.

Wij verzenden pakketten tot 32kg met GLS

Pakketten tot 32kg worden bezorgd door GLS. Op een postbusadres levert GLS geen pakketten af, gebruik daarom een regulier adres.
Mocht je niet thuis zijn wanneer jouw bestelling wordt afgeleverd, dan zal GLS een "niet thuis" bericht achterlaten. Dit is een kaartje met een "niet thuis code" erop, met deze code kun je via de GLS site een nieuwe afleverafspraak maken. Je kunt er ook voor kiezen om het pakket op te halen bij één van de vele pakket afhaalpunten van GLS.

Zodra het pakket door ons verzonden is ontvang je een track & trace code, met deze code kun je het pakket volgen via: http://gls-info.nl/

Wij verzenden pakketten boven de 32kg met Peeters Vervoercentrale

Pakketten boven de 32 kg worden bezorgd door Peeters Vervoercentrale.
Bij levering in Nederland ontvang je een bericht van Peeters Vervoercentrale, hierin staat op welke dag er geleverd gaat worden en ontvang je tevens de track & trace link.  Op de dag van levering kun je via deze link zien hoe laat de levering plaatsvind.
Mocht je geen link ontvangen dan kun je vanaf 8:30 uur bellen met nummer 020-5879600 voor een tijdsindicatie.

Bij levering van pakketten in België ontvang je geen bericht van de beoogde afleverdag, je kunt zelf contact opnemen met Peeters Vervoercentrale op telefoon 0031-205879600, zij zijn op werkdagen bereikbaar vanaf 08:30 uur.

Levering rond de feestdagen

Houd rekening met de decemberdrukte bij de pakketbezorgers, hierdoor kunnen bestellingen later geleverd worden dan gepland.

Kerst

  • Bestellingen geplaatst op dinsdag 24 december 2024 vóór 15.00 uur: Verwachte leverdatum in Nederland is vrijdag 27 december 2024.
  • Bestellingen geplaatst op dinsdag 24 december 2024 na 15.00 uur en op 25, 26, 27, 28, 29 en 30 december 2024 vóór 15.00 uur: Verwachte leverdatum in Nederland is dinsdag 31 december 2024.

Jaarwisseling

  • Bestellingen geplaatst op maandag 30 december 2024 na 15.00 uur en op dinsdag 31 december 2024 vóór 15.00 uur: Verwachte leverdatum in Nederland is donderdag 2 januari 2025.
  • Bestellingen geplaatst op dinsdag 31 december 2024 na 15.00 uur, op 1 januari 2025, en op 2 januari 2025 vóór 15.00 uur: Verwachte leverdatum in Nederland is vrijdag 3 januari 2025.

Houd voor levering buiten Nederland rekening met de normale extra levertijd van 1 tot 3 dagen.

Opbouw

Laat je het product thuis monteren door onze professionele installateurs? Dan leveren wij zo snel mogelijk, doorgaans binnen 10 werkdagen en uiterlijk binnen 1 tot 6 weken. Onze planning neemt contact met je op voor een afspraak.

Levertijd

Wij streven naar volledige levering uit voorraad van alle productgroepen en zullen alles in het werk stellen om jouw bestelling zo spoedig als mogelijk en binnen de aangegeven levertijd te leveren. Mocht een bestelling niet binnen de aangegeven levertijd geleverd kunnen worden dan brengen wij je direct via e-mail op de hoogte van de vertraging in de levering. Uiteraard behoud je het recht om in het geval de levertijd wordt overschreden, de order te annuleren.

Levertijd bij een bestelling met meerdere artikelen:

Als je meerdere artikelen bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in één keer bij je te laten bezorgen. Wil je de artikelen liever niet onafhankelijk van elkaar geleverd krijgen dan kun je dit kenbaar maken per e-mail, telefonisch of in onze winkel. Vergeet niet je factuurnummer te vermelden in de e-mail of bij de hand te houden als je belt of langskomt.

Vragen over de levering

Heb je nog vragen over de levering van je bestelling, neem dan contact met ons op. Vergeet niet je factuurnummer te vermelden in je e-mail of bij de hand te houden als je belt.

Transport schade

Ondanks dat wij en onze vervoerders uiterst zorgvuldig met je bestelling omgaan, kan het voorkomen dat je bestelling schade heeft opgelopen tijdens het transport. Wij verzoeken je dan ook de pakketten te controleren op eventuele transportschade, schade aan de verpakking en compleetheid van de geleverde pakketten voordat je voor ontvangst tekent.

Waarom wij kiezen voor GLS

GLS werkt al meer dan 10 jaar actief aan manieren om de impact op het milieu te verminderen.
De duurzaamheidsstrategie van de GLS Group is gebaseerd op het verminderen, vermijden en compenseren van emissies, waarbij de prioriteiten liggen bij het verminderen en vermijden van emissies.
De GLS Group is beloond met een gouden EcoVadis-certificaat. De hoge score die EcoVadis aan de GLS Group geeft, weerspiegelt hun inspanningen over het hele spectrum van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

EcoVadis GLS